ТЕКСТ ЗВЕРНЕННЯ
Президенту України
Зеленському В.О.

Голові Верховної Ради України
Разумкову Д.О.

Комітет Верховної Ради України з питань антикорупційної політики

Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування

Голові ТСК Верховної Ради України з питань розслідування фактів корупції в органах державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду
Пузійчуку А.В.

Прем'єр-міністру України
Шмигалю Д.А.

Голові Київської міської ради
Кличку В.В.

В.о. Голови Державної архітектурно-будівельної інспекції України
Король І.М.

В.о. директора Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва виконавчого оргену Київської міської ради (КМДА)
Попович О.М.

Генеральному прокурору України
Венедіктовій І.В.

Директору Національного антикорупційного бюро України
Ситнику А.С.

В.о. директора Державного бюро розслідувань
Сухачову О.О.

"ІНСТИТУТ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ м. КИЄВА"

Лист

Ми, члени ОСББ Драгоманова 31-б, ОСББ Озерне, а також батьки дітей, що навчаються в школі №315, висловлюємо свою стурбованість подіями на будівельному майданчику по вул. Драгоманова 31-з в місті Києві. Жителі будинків, що розташовані навколо забудови, протестують оскільки забудовник, прикриваючись підміною понять, вело незаконні будівельні роботи без належної дозвільно-технічної документації з червня до 30 грудня 2020 року, коли ГАСК видав дозвіл. Правомірність видачі цього дозволу і ймовірність корупційного правопорушення викликає питання у 1500 мешканців наших ОСББ!

09 жовтня 2014 року Київською міською радою було прийнято рішення №300/300 «Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІСНИЙ ЦЕНТР «ПОЗНЯКИ» земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування адміністративної будівлі на вул. Драгоманова, 31-з у Дарницькому районі м. Києва» (далі – рішення Київради від 09.10.2014р. №300/300), відповідно до якого було вирішено затвердити проект землеустрою із цільовим призначенням «для будівництва, експлуатації та обслуговування адміністративної будівлі» та передати із земель комунальної власності територіальної громади міста Києва земельну ділянку площею 0,3025 га (кадастровий номер: 8000000000:90:003:0045) (далі – земельна ділянка) в довгострокову оренду на 10 років Товариству з обмеженою відповідальністю «Офісний центр «ПОЗНЯКИ». Однак договір не укладали.

23 липня 2015 року Київською міською радою було прийнято рішення №914/1778 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 09.10.2014 №300/300 «Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОФІСНИЙ ЦЕНТР «ПОЗНЯКИ» земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування адміністративної будівлі на вул. Драгоманова, 31-з у Дарницькому районі м. Києва» (далі – рішення Київради від 23.07.2015р. №914/1778), відповідно до якого в рішенні Київради від 09.10.2014р. №300/300 слова «адміністративної будівлі» були замінені словами «житлово-готельного комплексу», яким фактично було змінено цільове призначення земельної ділянки без розроблення проекту землеустрою як того вимагає частини 1 та 2 статті 20 Земельного кодексу України. І договір оренди №933 було укладено 19 листопада 2015 року вже із цільовим призначенням «для будівництва, експлуатації та обслуговування житлово-готельного комплексу».

Вказані вище рішення Київради та договір оренди були прийняті та укладені з порушенням норм законодавства України та призвели до можливості здійснення незаконного будівництва. За вказаними фактами зловживання владою та службовим становищем відкрито два кримінальних провадження:
  • №42020101100000149 від 13 серпня 2020 року;
  • №12020100020004967 від 02 грудня 2020 року.
Також, повідомляємо, що Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) були видані Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки №944/15/12/009-15 від 22.11.2015р., відповідно до яких на земельній ділянці планувалось будівництво двох житлових будинків на 8 та 25 поверхів майже впритул до вже існуючої багатоповерхової забудови.

Як зазначено вище, має місце порушення нормативно-правових актів всіх рівнів:
  1. закони України;
  2. стандарти та будівельні норми;
  3. рішень Київської міської ради.

Повідомляємо про тяжкі наслідки, що вже мають місце:
  1. тріщини конструктивних елементів будівлі закладу "Пивна дума";
  2. тріщини в асфальті між будівельним майданчиком та будинком №31-б, а також навколо каналізаційних люків (внаслідок просідання та розмивання грунту)
  3. тріщини перекритів будинку Драгоманова 31-б (Додаток фото №…)
Ми не згодні миритися із такою ситуацією і будемо здійснювати захист своїх прав і безпеки майна в рамках діючого законодавства. Просили забезпечити безпеку громадського порядку на безстроковий період починаючи з 24 грудня.

Ми висловлюємо недовіру Дарницькій районній в м. Києві державній адміністрації та Київській міській державній адміністрації, з урахуванням:

  1. бездіяльності, що ми спостерігаємо з квітня 2017 року, коли ми ініціювали створення місцевої ініціативи на рівні КМР (ще в травні 2017 року в Київраді була зареєстрована місцева ініціатива №08/КО-4883, на підставі якої ініціювали розгляд проекту рішення № 08/231-1686/ПР від 24.07.2017, що досі не прийнятий)
  2. бездіяльності, що ми спостерігаємо з липня 2020 року, коли компанія, що здійснює будівельні роботи та при зустрічі представилась як компанія Ковальська, почала демонтаж фундаменту без наявності належної на те дозвільно-технічної документації.
У зв'яку з цим, звертаємось до всіх адресатів з метою зупинення свавілля й беззаконня, що склалися із будівництвом по вул. Драгоманова, 31-з, а також вироблення законного шляху вирішення проблеми.

А також повідомляємо, що в проект детального плану територій не враховує думку громади 1500 підписів щодо ділянки Драгоманова 31-з (Додаток з підписами). Посилання на проект детального плану територій і проекті Генерального плану Києва: https://kievvlast.com.ua/project/resources/attachments/R9DKrEMc.pdf

Проект рішення про затвердження детального плану територій: https://kievvlast.com.ua/project/resources/attachments/f1fl9K66.pdf

Пояснювальні записки до дозвільно-технічної документації протиречать реальній ситуації, яку можна відслідковувати за допомогою аналітики незалежних експертних організацій. Саме вона вказує на критичні проблеми з перенаселенням і проблемами з інфраструктурою, що з цим повязана. А це є вирішальним для розгляду даного питання. Детальніше надаємо список цих критичних проблем і їх аналіз:
  1. доступ до дитячих садків (додаток). Детальніше: https://misto.lun.ua/dytyachi-sadky
  2. Данна територія має найбільшу щільність населення по місту Києву (Додаток) Детальніше: https://misto.lun.ua/shchilnist-naselennia
  3. Прилеглі території мають перевантажені паркові зони: https://misto.lun.ua/ozelenennya
  4. Щільність населення найвища в Києві. Детальніше: https://misto.lun.ua/shchilnist-naselennia
  5. ускладнений доступ до шкіл. Детальніше: https://misto.lun.ua/shkola
За інформацією громади та правоохоронних органів (відкрито ЄДР) вигодоотримувачами по данній забудові є посадові особи вищого рангу (КДМА), а також депутати ВРУ.

З огляду на зазначене, просимо
  1. НАБУ, МВД, Прокуратуру, ДБР, СБУ, Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, Комітет Верховної Ради України з забезпечення правоохоронної... : здійснити організаційно-правові дії у відповідності до чинного законодавства України, направлені на зупинення будівельних робіт до моменту з'ясування всіх обставин в кримінальних провадженнях №42020101100000149 від 13 серпня 2020 року та №12020100020004967 від 02 грудня 2020 року!
  2. ЦОВВ, ГАСК {текст}
  3. Президент взяти під особистий контроль і {текст}
  4. Вимагаємо від мера Кличка Віталія Володимировича взяти під особистий контроль, а також на себе політичну відповідальність за наслідки цих незаконних дій, оскільки саме його безпосередні заступники допустили бездіяльність. Органи місцевої влади допустили службові злочини і не виконують або не належно виконують обов'язки по захисту майна громади міста Київ, що у відповідності до Кримінального кодексу України кваліфікується як злочин, передбачений статтею 367 (службове недбальство). Посадові особи КМДА, зловживаючи службовим становищем, здійснили зміну цільового призначення земельної ділянки (рішення №… за підписом Голови КМР КМДА Кличка…)
  5. ВРУ взяти під особистий контроль
  6. ТСК ВРУ по розслідуванню ГАСК {текст}

Додатки:
1. Фрагмент проекту Генерального плану м. Києва М 1:5000

Копії всіх документів і відповідей на запити
ДОКУМЕНТИ ЗАБУДОВНИКА
1. Проектна документація забудовника
- 2014 - 2020 рік - відсутня
- 2004 рік - Документи
2. Договір оренди
3. Містобудівні умови
4. Контрольна карта та додатки:
- 11/2020 Документ 1
- 10/2020 Документ 2
- 03/2020 Документ 3
5. Витяг з державного реєстру (цільове призначення):
- 2020 Документ - 03.15 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови для будівництва експлкатації та обслуговування житлово-готельного комплексу
- 11/2016 Документ - 03.15 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови
- 07/2013 Документ - 03.14 Для будівництва, експлуатації та обслуговування адміністративної будівлі

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТИ
КЛИЧКО
Відповідь Народному депутату України Сташук В.Ф. (Запит депутата)

1. КИЇВМІСТОБУДУВАННЯ:
1.1. Відповідь депутату КМР Маленко (Запит депутата)

2. ДАБК:
2.1. Відповідь депутату КМР Мірошніченко (Запит депутата)
2.2. Відповідь депутату КМР Сандаловій (Запит депутата)
2.3. Відповідь мешканцям

3. ДАБІ:
3.1. 30/11/2020 Відповідь Народному депутату України Кірі Рудик (Запит депутата)
3.2. Відповідь Голові правління ОСББ

6. Департамент земельних ресурсів
6.1. Відповідь депутату КМР Маленко (Запит депутата)

7. Дарницька районна в місті Києві державна Адміністрація
7.1.Відповідь
депутату КМР Маленко (Запит депутата)

8. Міністерство розвитку громад та територій України
8.1. Відповідь депутату КМР Маленко (Запит депутата)


ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ
1. Київська місцева прокуратура №10
1.1. Відкрите ЄДР

2. Національна поліція України
2.1. Відсутня відповідь


РОЗІРВАННЯ Договору оренди
- 12/2020 - Проект Рішення розірвання договору оренди
- 07/2017 - Доручення №08/231-1686/ПР Київської міської ради від 24.07.2017 "Про здійснення заходів щодо реалізації місцевої ініціативи", яким планувалось повернення майданичку громаді під соціальну інфраструктуру. (Заступник міського голови - секретар Київської міської ради В. Прокопів)
Контакты
[email protected]
вул. Драгоманова 31з

По всем вопросам свяжитесь с нами любым удобным способом: